layout by wanilijowa

poniedziałek, 30 lipca 2012

Demon cz.19

 
Lux i Jason, moje dwa gołąbeczki <3

 
Oświadczyny!

 
hahah! Mimika Demonów <3 Tu Lux zobaczyła jakiegoś ducha przodka jej <3 lov <3

 
 
Uwielbiam tą małą maszynkę z przygodami, Luxi też <3

 
Lux prosi swojego tatuśka o wzniesienie toastu :)

 
Moja piękna DJ'ka <3

 
Rodzice panny młodej na wieczorze panieńskim <3

 
Moja piękna w ślubnej kreacji <33

 
 
Sakramentalne 'tak' i kiss <33

 
Torczix <3

 
Po ślubny barczix-barczix w nowo zrobionej sypialni (na piętrze)

 
Dziki taniec po...

   
Mój przystojny Jason <3

 
Piękna Lux <33

 
Hahhaaha! Rzygu-rzyg! <3

 
Chill <3 Luksi <33

 
No i masz Ci brzuchol <3

 
Habababa! Kody miszcz <3

 
Daddy mit mama <3

 
To były emocje! Lux zaczęła rodzić będąc w piwnicy gdzie nie ma schodów jest tylko rura strażacka i nie potrafiła wejść! Ale spoko loko, urodziła w szpitalu!

 
Lux ze swym zdrowym pierworodnym synkiem - Navidem <3

 
Tata Jason z Navidkiem <3

 
Love, love <3

 
Dziadzio z wnusiem <333

 
No i Kody nam się zestarzał ;c

 
Molly również..

 
 
Spokczi - odmłodziłam ich trochu <3

 
A Ci nadal swoje ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz