layout by wanilijowa

poniedziałek, 30 lipca 2012

Demon cz.24


Lucy grubasek bierze się za siebie!

 
Jedzie na studniówkę! Pewa, po co się ładnie ubrać -.-

 
Papa Lily ;<

 
Lucy i malutki Stefan <3 Słooodki <33

 
Bierzemy się za siebie, bierzemy!

 
Stefanek <33

 
 
Duży Stefcio <3

 
Demon face <333

 
Piękna Lucy <33

 
Koniec szkoły!

 
Umawia się na randkę z kolegą ze szkoły <3

 
Cmok! Ale nie był fajny to go zostawiła

 
(Nareszcie!!) Papap Naviś <3

 
Stefan <333

 
Nowy sąsiad Lukas Ferrero

 
 
 
 
Blah, blah, blah <3 Ale na drugim zdjęciu Luke ma dziką minę <3

 
Tu Luke już na ślubie (przepraszam fot z oświadczyn nie mam :c)

 
Sakramentalne tak!!

 
Postanowili się przeprowadzić do własnego zakątka <3 Wraz ze Stefanem of hors <3

 
Tararara!

 
Hahahaha! No jasne..

 
Nowy image Lucy <33

 
Stefaan! <3 Usunęłam mu łaty, ale jednak lepiej mu z nimi ;<

 
Lukas <33

 
Rodzinne szachowanie (neeerdyy!)

 
Cionsza! <33

 
Kochane <33

 
Mały Tonny <33

 
Stefan&Lucy spółka co!

 
Tatulek z synalkiem <3

 
Urodzinki maluchaa!

 
Zdolniacha <33

 
Rawrr!! <33

 
Juroczinki <33

 
Sam Sex <33

 
Juhu! Fajna funkcja nie?

 
Luke - ratownik! No nie krzyw się już tak no ;/

 
Czy wiecie, że jak czyta się książki takie uczące to dzieci się uczą jak się im czyta?

 
Stefan mój <33 Kooochany, przyszedł po Tonnego do szkoły!

 
Rajdowiec! Uważaj bo rozjedziesz kogoś!

 
Trololololo!

 
ARG! Koń w domu! Nie wiem jak on to zrobił ; o

 
Bleeeeeh! <3 Naprawdę kiedyś zrobię notkę o rzygach...

 
Ułoczinki!

 
Mój seksiak <3 Najbardziej mnie dziwi jedna rzecz - tata - brąz włos, mama - blondyneczka, Tonny - czurny ;o!

 
Hłehłehłe

 
Awwww <33

 
Pewa że chłop, mama, kopie jak poje*any!

 
Patrz koniu! Patrz! Dziecko mam! <3 -yyy, naleśniki?!

 
Też mi bohater...superman! Spalił jedzenie bo urodziny były ważniejsze!! <33

 
Uff, teraz to dopiero kopiee!

 
Nie Tonny! To nie chłopiec <3 to mała słodka Luflee <333

 
Tatuśś <33

 
Mała kochana Luflee cała mamcia <3

 
 
<333

 
Hahahahahaha! Jego mina..hahahaahah! Bro&Sis, yo!

 
Ratowniczka Lucy tym razem <33

 
Lukas uczy Tonnego jeździć <33

 
 
mimo tych wszystkich nowości w pokoleniach dla dzieciaków i tak są brzydkie zawsze...ale najgorzej nie jest <3 nastolatką to będzie cudną to wiem! <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz