layout by wanilijowa

poniedziałek, 30 lipca 2012

Demon cz.26

 
Brzydka Eunice, po lekkiej przemianie

 
buzi buzi <33

 
Luflee z kociaczkiem Mimi <3

 
Ładniejsza Eunice po operacji <3

 
babababa z ładną Eunice <3

 
Doktor Lucas leczy jakąś koleżankę z pracy..zawsze spoko, ona też jest lekarzem, ale sama zbadać się nie potrafi -.- <3

 
małe blebleble

 
cionsza ; oo

 
urodzinki Luflee <3

 
Pięęękna! <333

 
Lucas niewiadomo dlaczego wydarł sie na Eunice..

 
Tatuś Tonny <3

 
Luflee ukończyła szkołę <3

 
tak trochę ominęło mi się tą historie..a więc: na ślubie Tonnego, Luflee poznała bramkarza "Wodopoju", jest nim Josephe (którego nazwałam Dżordż, bo zapomniałam jego imienia), no i spodobał jej się i tylko czekała na urodziny, żeby coś zadziałać, żeby nie podpadło to pod pedofilie ^^

 
paCZaj! <3

 
<3333

 
uuu chyba odeszły mi wody o.o

 
Eunice z malutką Vanilią <3 (for u baby!)

 
Małżeństwo Lucy i Lucasa, zaczęło się psuć..zaczęli się kłócić, przestali się kochać - rozwiedli się. I wtedy zauważyłam jakim Lucas był gburem -.-

 
śmierdzący cwel :<

 
Tonny pocieszał Luflee jako starszy brat <3

 
słodziutkie <33

 
Lucy staje się prawdziwą babunią <3

 
nowa stara babcia Lucy <3


 
od rozwodu zaczęła więcej czasu spędzać z jej czildami <3

   
z wnusią <33

 
urodzinki Vaniliki <3

 
kochanusia <333

 
hahahahaahah! doobre

 
Luflee postanowiła złożyć Dżordżowi propozycję nie do odrzucenia <3

 
Vani uczy się człapać<33

 
no i szlup <33

 
Józek aka Dżordż

 
Jacy oni są piękni <33

 
a pfuuu! Vaniś <33

 
Vanilka jako dzieciak <3

 
dlaczego mam takie dziwne kucyki? ooo nieee Vaniliaaa!!

 
z mamusiooom

 
fuuuuuu...rzygusie <33

 
z Mimi <33

 
cionsza!!

 
kiciaicia i jakiś błąd.. ://

 
Vaniś z tatkiem <33

 
 
cionsza cionk dalszy <33

 
ciocia Luflee pomaga Vanilice <3

 
o siostro!

 
Luflee z malutką Callie

 
Dżordżi z Call

 
mały czejndż

 
grzebanie w piaskownicy <3

 
mimi moje <3

 
dzidzi <3

 
urodzinki <3

 
mała Callie *.*

 
 
towarzycho na imprezieee <3

 
uczymy choodzić

 
nowy fryzik Eunice

 
tatuś z Vani <3

 
Uroooo

 
Śliczna Vanilia <333

 
siusiuuu

 
<3

 
Dorosły pan Tonny <3

 
Stary pan Dżordż

 
Callie <33

 
Urodzinki małej <33

 
słodziutka <3

 
taki tam prezencik <3

 
W drodze do szkoły, Ale się paczą na tego kierowce *o*

 
Domóweczka na całą jedną czy dwie osoby!

 
Ałcydzieło!

 
Vani pomaga Cal w lekcjach <3 kuzyneczki moje <33

 
dostanę jedzenie?! *-*

 
yyy delta wychodzi ujemna - znaczy, że coś się dzieje

 
Dżordż na swym kibordzie <3

 
o nie, już mi urwało maskę!

 
Callie staje się nastolacią <3

 
czyż nie jest cudna?!

 
patrzcie! Babcia Lucy jeszcze żyje <33

 
Mój kochany artysta <3

 
psiapsiółki się zrobiły <3

 
Vani w koczku <33

 
się strrasznie zrobiło ;oo

 
juhu delta jest dodatnia!!

 
Moja kochana Vani staje się duża! <3

 
Cudna <33

 
yyy..mleko?

 
kongratulejszyn!

 
To było dziwne, a zarazem śmieszne! Na raz umarł..

 
Stefan :<

 
Lucy :<

 
Oraz Józek aka Dżordż :<

 
Vani w tym czasie bawiła się z jednorożcem gdzieś na jakieś polance <3

 
A Eunice, zemdlała na widok śmierci, duchów i pewnie zepsutych gofrów...

 
Vanilia któryś tam dzień później zauważyła, że mają nowego sąsiada, więc poszła przywitać się.

 
Poznała Elijah Lockwood'a (niochniochnioch <3), który był seryjnym zabójcą i ją zabił! Nie nie, żaruje tylko <3

 
Taka tam gadka szmatka <3

 
Cool stoory brooo <3 rly <3

 
W międzyczasie mój kochany Tonny, stał sie emerytem <3

 
Paczajcie jaki kochany pan dziadko <33

 
Elijah i Vani sobie flirtowali <3

 
masowali <3 (Luflee z tyłu!)

 
całowali <3

 
aż zaczęli ze sobą chodzić po chleb <3

 
haha! nie pytajcie dlaczego oni tak leżą, chyba to łóżko ma w sobie jakiś błąd..skasowałam je :< (aaa 1000 zdjęcie Demonów na a-s <3333)

 
Te włosy bardziej jej pasują!! <33

 
Awwww <33

 
A Eunice stała się babuleńką, ale nie tak naprawdę jeszcze <3

 
śliczna babcia Euni <3

 
"tak" <33

 
Kupno nowego łoża+babaababab!

Mam dla Was jeszcze drzewko, bo mnie prosiliście <33

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz