layout by wanilijowa

poniedziałek, 30 lipca 2012

Demon cz.30

  
przed państwem rezydencja Demonków moich <3 po lewej stronie jest taka szopa, w niej też znajdują się schody do piwnicy, gdzie robię wszelkie sesje :)

 
tak oto wygląda ta szopa. W sumie to taka pracownia. Jest stół do wynalazków i eliksirów i terarium dla Wacka, węża który już sobie zdechł :< I jak widać schody :)

 
Przed Wami kuchnia. Lekko ciemna wyszła, no ale jest. jak widać jest duża i w odcieniach brązu. Jak dla mnie magicznie wygląda

 
z kuchni przechodzimy do dużego pokoju, czy jak mówi się inaczej - salonu. Od stworzenia domu salon nic się nie zmienił. taki sobie misz masz, może niedługo coś tu zmienie :)

 
a tu widzimy przedpokój. zdjęcie jest robione tak jakby z drzwi frontowych. Jest przestronny i elegancki :)

 
sypialnia numer 1. Obecnie sypialnia Sheldona i Reikki :) znajduje się na parterze

 
łazienka na parterze, jest malutka, ale przypadła mi do gustu :)

 
i takim sposobem przechodzimy do pierwszego piętra :) no więc to jest mały górny przedpokój, który jeszcze jest w surowym stanie, ale cóż, niedługo postaramsię to zmienić

 
łazienka na górze, to jest chyba najświeższe pomieszczenie w domu, bo tworzone dopiero za czasów bieżących pokoleń :)

 
pokój z którego jestem chyba najbardziej dumna! Obecnie jest to pokój Coco i Fallen, ale jak pojawiają się bobaski w rodzinie, to równocześnie jest to pokój dla bobaska <3 jest spory, wszystko jest w tej samej kolorystyce, pokój cudo!

 
Ostatnie pomieszczenie, sypialnia numer dwa, należąca do Callie :)

 
I tak oto przechodzimy do finalnego zdjęcia z domu, ogródek, mały skromny, ale gościnny :)

Także tego, tak wygląda Demonowy zakątek :) Pora na zdjęcia rodzinkyy <333

rodzina demon

 
Fallen w nowej fryzurce <3

 
ćwicz i spalaj tłuszczyyk!

 
Reikka (sprawdziłam, tak się nazywa ;d) piękna żonka Shellego <33

 
Callie <3

 
moja artycha <33

 
Callie goni duchy w pracy <3

 
przecudna Fallen w nowej stylizacji <3

 
kuziins odrabiają lekcyjki <3

 
Tika dorasta <33

 
moja śliczna superbohaterka <3

 
najkochańszy piesek na świecie - Rara <3

 
awwr <3 kocia miłość <3

 
if u know what i mean <3

 
śliczna sesja Fallen <3 (kurcze muszę zgrać te wszystkie sesje na lapka i się nimi podzielić z Wami!)

 
Tika zaszła w cionsze <3

 
śliczna Coco <3

 
aww <33

 
Reikka <33

 
Fall z przyszłym chłopakiem - Jacksonem <3

 
Tikuleńka <33

 
hahahaha! nie wiem o co chodziło ale zaczęła biec, chyba uciekala przed Rarą, ale wygląda komicznie, nie prawdaż? <3

 
moje misiaczki <33

 
Fallen moja pisareczka <33

 
przecudna Callie <3

 
Tika staje się mamusią <3 malutka Michalinka <33

 
moja słodka Misia <3 ma plamkę po lewej stronie koło tylniej nóżki <3

 
rawr, mój lewek malutki <33

 
moje dziewczynki wybierają się na studniówkę <3 wyglądają cudnie <33

 
i do szkoły na parti <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz