layout by wanilijowa

sobota, 29 czerwca 2013

170. Rodzina Demon cz. 59

(c) Thom dzień dobry w pierwszy wakacyjny dzień! jak Wasze samopoczucie? Ja jestem chyba najszczęśliwszą dziewczyną na świecie chyba - koncert mojego kochanego Paula McCarney'a, wymarzone studia od października, a do tego bardzo ładnie napisana matura! <3 i jeszcze teraz wakacje! ryt! mam do Was pytanie. A mianowicie, czy chcecie jeszcze plebiscyty na rodziny miesiąca? bo zauważyłam o wiele mniejsze zainteresowanie, niż w kwietniu..nie obrażę się jeżeli wg Was to jest głupi pomysł. Dlatego też zrobiłam sondę i mam nadzieję, że Wasze odp. będą szczere: http://sonda.hanzo.pl/sondy,198453,j49F.html . Koncert był wspaniały, od pierwszej piosenki do ostatniej leciały mi łzy szczęścia, gardło było zdarte już od pierwszej piosenki, a stopy bolały niemiłosiernie! najlepszy koncert w moim życiu, gdyby ktoś mi zaproponował taki koncert jeszcze raz, bez wahania poszłabym! teraz jeszcze tylko koncert Ringo Starra i będę w siódmym niebie! ach i do tego najtrudniejszy egzamin w moim życiu (jak na razie) zaliczyłam! Na egzaminie wstępnym na ASP byłam dziewiąta na czterdzieści dziewięć osób! Możecie być ze mnie dumni <3 Nie przedłużam, bo nikt tego nie przeczyta ale cóż <3 musiałam się pochwalić! Zapraszam Was jeszcze na mojego pamiętnika - generousrevolver.

Rodzina Demon cz. 59

Noreen jedzie do Chin

na rowerze dostaniesz się wszędzie!

pora na misje

kamień pasuje idziemy dalej!

jaaa, kamyki!

i tak się znajduje drzwi!

moja poszukiwaczka <3

co jest?! my tu wracamy z wakacji Noreen a tu rzyganko? ciuściuś!

rodzinne jedzenie tortu

moje miłości!

El uczy Noreen jeździć

jaki ojciec, taka córka <3

uuu, ktoś tu zaciążył!

Janet pracuje jako pisarka i zarabia na swoich książkach. Spoko fucha, bo pracuje podczas ciąży

o Ringo zrobił sztuczkę  i wyszła! ;o

młoda mamusia uczy się o dzieciaczku <3

tatko Max jest szczęśliwy!

co tam gadasz?

to już!

poznajcie malutką Mabel <3 

utalentowana Noreen <3

przykładny tatuś <3

żeby nie było, że skupiam się tylko na jednych, misie <3

letnia stylizacja Noreen <3

dobre ciasto, co Sally?

Mabel ma urodziny, przybywajcie wszyscy!

letnie zabawy Noreen <3

ale bym chciała wskoczyć do takiego basenu! @_@

hopalaski na trampolinie!

cudna, kochana, mała Mabel <3 

 
 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję, że Ci się tak pięknie układa. ^^ A co do rodzinki to Mabel jest śliczna, a Nooren ma cudne włoski. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci się tak powodzi :D Gratuluję zdanego egzaminu ^-^
    Aww Mabel jest słodziutkaa *w* Fajniutkie ma włoski <3 Noreen, ślicznota <333

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję koncertu i wszystkich osiągnięć, jestem z Ciebie dumny! ja zagłosowałem na tak w sondzie na temat plebiscytu, bo uważam, że to fajna sprawa :) pamiętnik czytam :D wreszcie Demony, czekałem na nich <3 Noreen jest ładna, a Mabel słodka, oby była choć troszkę podobna do mamy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje ! Mabel jest taka słodziutka < 333 Noreen w nowej stylizacji jest jeszcze piękniejsza ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna Mabel <3
    Fajnie ze wszystko dobrze zdajesz. Ja tam marze o koncercie Emilie Autumn :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza Mabel <3 Mówiłam, że jesteś zdolną i inteligentną kobitką i zdasz wszystko śpiewająco :3 A teraz nic tylko radować się z czasu wolnego! Jak dla mnie plebiscyt to fajna sprawa powinnaś to kontynuować, tylko teraz będzie to utrudnione ponieważ tyle blogerów nas opuściło, że aż strach pomyśleć co dalej :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Mabel - piękne imię, to i mała jest śliczna. Kot też jest świetny!
    /simscitys

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochane Demonki :*
    uwielbiam twojego bloga kochana C :
    Byłaś moją inspiracją do założenia swojego więc będzie mi bardzo miło jęsli odwiedzisz nas i napiszesz co o nim myślisz : )
    jennies-sims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń