layout by wanilijowa

sobota, 21 września 2013

186. Rodzina Demon cz. 65

(c) jennie dzień dobry, szaleje co? kolejna notka, mam nadzieję, że wszyscy zdążyli przeczytać wczorajszą notkę. W następnej notce obiecuję, że dam do pobrania Mabel i Aryę! Oraz mam zamiar niedługo zmienić szablon. W jakich kolorach widzicie atypicalka jesienią? powoli trzeba zabrać się za przygotowywanie imprezy urodzinowej. Pewnie jakaś grafika, rodzina, ew. download'y, sesje i takie tam ;) Dobrze, przechodzimy do sedna - czas na Demonki :)

Rodzina Demon cz. 65

w sunset zima, a na uczelni panuje lato!

aa impreza!

uwielbiam imprezy z sokiem!

yy, nie musiałam tego widzieć..

przystojny współlokator z akademika - Helmut

nie tylko chłopcy są przystojni, dziewczyny też są piękne!

Mabel od razu postanowiła się zaprzyjaźnić

och kolejny przystojniak!

i kolejny! i jak Mabel ma znaleźć sobie miłość, skoro tu jest za duży wybór ;c

M zagadała do jednego (on jest taki słodki *_*)

przed zajęciami Mabel miała bliskie spotkanie z współlokatorem, coś chyba iskrzy..

piękna!

mm batonik!

tak, nie dobry? bo trzeba z papierka wyjąć geniuszu!

  
napój też nie pod pasował ;c

zajęcia w terenie mojej kochanej M

pora wziąć się za naukę..

coś zdecydowanie iskrzy między Mabel, a Helmutem!

M postawiłą na jedną kartę <3 

i udało się <3 

Mabel postanowiła zerwać ze swoim chłopakiem (ten z liceum) przez sms'a 

ojej ten słodziak chodzi z Mabel na zajęcia!

Postanowiłyśmy iść do biblioteki w dzień przed egzaminem

i to był dobry pomysł <3

awww, jaki on cudny! (ciężkie decyzje czekają nas ;_;)

pora na imprezę!

tralala! impreza z sokiem!

ooo nieee, kolejny słodziak?! to nie fair! okazał się zajęty :c

ale Mabel to chyba nie przeszkadza

chyba Helmut nie jest taki ważny jak się wydawało..jak to się mówi: nie ma pociągu, którego nie da się wykoleić

jak widać urok Mabel przezwycięża nawet związki! Biedna dziewczyna tego chłopaka ;c

mrrrr, nie mogłyśmy się oprzeć!a wybór staje się coraz trudniejszy..

 


13 komentarzy:

  1. Kasia miałaś rację jakie ciasteczka :O O mamo sama nie wiem, którego ja bym wybrała Helmut jest urzekający natomiast pan z ostatnich zdjęć powalił mnie na łopatki.. I ja się raduję, że tak często piszesz uwielbiam sobie czytać posty na atypicalu <6

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, że znowu napisałaś! Z niecierpliwością czekam na Mabel i Aryę do pobrania oraz oczywiście na imprezę *o* Mabel jest naprawdę przepiękna! Ciekawe jakiego chłopaka wybierze :D Wyczekuję nowego postu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaa... Cud się stał! Kolejny post Danonków! I ślicznej Mabel! Ale wyrosła mała dziewczynka... To takie smutne że dni, miesiące, lata.. tak szybko mijają ;c
    Ale, chłopaków do wyboru do koloru! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mabel jest zdecydowanie jedną z najpiękniejszych przedstawicieli Demonów! Ja na Twoim miejscu postawiłabym na tego ostatniego chłopaka. Ma taaakie boskie oczy! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przeprowadzasz simów z jednego miasta do drugiego?
    A tak swoją drogą to uwielbiam Demonki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na asku poszukaj bo niedawno odpowiadałam na to pytanie :)

      Usuń
  6. Achh wyczekiwany moment - Mabel na studiach . Nagi grubasek ładne tło stworzył do zdjęcia ^__^ Mabel szaleje z chłopakami tak jak to sobie wyobrażałam : P
    Nie ma co się dziwić że tyle się nią zainteresowało ! Mogłabyś ujawnić o ile pamiętasz jakie ma ona cechy ? : 3
    I wiesz może jak po studiach nadal móc utrzymywać kontakty z ludźmi z uczelni ? Zawsze mnie to ciekawiło : p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mabel jest prześliczna! super, że dasz je do pobrania! Czekam.
    A co do zdjęć są świetne!

    Zapraszam: loveworldthesims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczy ten ostatni ;3 najładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  9. mabel jest cudna <3 biedny helmut... :D i nie ma to jak zerwanie przez sms'a haha :D // wbijesz na bloga? :) niedawno założyłam :) simsshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie najlepszy wybór! Hemlunt nie był znowu taki ładny, a ten... och *.* Dla mnie zajęty sim to żaden problem ;) Zawsze może tamtą rzucić, prawda? Kocham twoje rodzinki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww, akademik pełen ciach! <33 Mabel będzie miała naprawdę trudny wybór ;c Czekam na imprezę urodzinową, liczę na wyżerkę!

    OdpowiedzUsuń