layout by wanilijowa

niedziela, 26 maja 2013

167. Rodzina Topus cz. 1

dzień dobry wieczór <3 ikonka wykonania mojej Noreen <3 już po maturkach, ustny polski: 17/20 i ustny angielski: 23/30 więc wg mnie mega <3 koniec stresów teraz tylko rysunek...ale nie ma co marudzić! gotowi na dzień matki? no mam nadzieję, że tak. co do plebiscytu to głosowanie zakończone, walka była zacięta, ale ostatecznie rodziną maja zostaje... rodzina Lover z sim--diary! <3 Gratulujee <33 i teraz płynnie przechodząc do notki, zapraszam na rodzinę Topus! <3 Niestety save'y miałam tylko te przed Alanem więc moja misia będzie miała innego boyfriend'a :c


Rodzina Topus cz.1

niektórzy już ją znają oto Poppy Topus

Piękna <3

wiśta wio <3

gwiazda sprzedaje swoje płyty

moja gwiazdka! <3

przesłuchanie przed występem

a w domku na portalu randkowym się siedzi!

piękna śpiąca królewna <3

jeden z lepszych występów

no nie włamywacz :c

"I want you, I want you so bad"

uzależniona!

wysyłamy sms'a do Ernesta <3

tada!

bajecznie *-*

poznajcie wilkołaka Ernesta

jaki błysk w oczkach @_@

zabawa na festiwalu lata 

mrr, flircik 

przerwa na lody

hahaha dziewczyna obok - zazdro

uff jak gorąco!

cudowni! <3
 



16 komentarzy:

  1. piękni, świetni. aż chce mi się grać w the sims 3 :D ten blog jest taki ładny *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Poppy jest śliczna <3 Super notka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu Poppy jest taka śliczna, że masakra. Blog po prostu góruje. :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ci poszły egzaminy :) Fotostory super, ale z tatuażami to dowaliłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aww Poppy < 33 Ciekawe jak śliczne będą jej dzieci, bo chyba będzie je miała ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję świetnie zdanych matur ustnych! Poppy jest przepiękna! <3 wspaniale, że znowu nią grasz :3 szkoda tylko, że masz save'a sprzed Alana, ale mam nadzieję, że będzie jej się równie dobrze układać ^^ czekam na następną część :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodam jeszcze, że dziękuję bardzo za wszystkie Wasze głosy w sondzie oddane na Luminousów, jest mi naprawdę miło :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. To gratuluję tak dobrego wyniku na maturach! Fajnie, że Loverki wygrały, bo je bardzo lubię c: Cudowna ta Poppy i wilkołaczek też, fajna z niej gwiazda<3 Mogę wiedzieć jak to robisz, że masz taką genialną grafikę tych screenów? Jest mega:3

    OdpowiedzUsuń
  8. No i co? No i co? No i co? Mówiłam, że będziesz miała piękniuteńkie wyniki? To żeś mi nie wierzyła! Huh. xd Ty zdolnacho, Ty. :D Gratuluję rodzince, która wygrała. Topusiki są oczywiście extra. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałych wyników matur! Poppy cudowna <33

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję takich wyników! Serio! <3 Topusiaki (mogę tak mówić? xd) są świetni. Poppy jest stanowczo za ładna jak na simkę! Oj tak! :D Ernest to uroczy wilkołak ;) mam nadzieję, że coś z tego będzie i oczekuje małego wilczątka haha :P Pozdrawiam i dzięki za komentarz <3

    OdpowiedzUsuń