layout by wanilijowa

niedziela, 24 sierpnia 2014

201. simy do pobrania

witam Was bardzo gorąco! Jak tam ostatnie dni wakacji? niektórzy mają jeszcze miesiąc - w tym ja. Jeden z plusów studiowania :D powinnam się wziąć za poprawienie jednego rysunku technicznego, ale tak mi się nie chce..masakra..ale pora się zebrać w kupę i to zrobić! tak samo muszę nadrobić zaległości na Waszych blogach bo się opuściłam trochę. Muszę Wam powiedzieć, że jeszcze tylko 3/4 dni i przyjedzie mój, mój! Jaram się niesamowicie! i reszta wakacji razem <3 kociaki, co tu dużo mówić, przechodzę do konkretów - dzisiaj zapraszam Was do pobrania kilku Demonków. Mam nadzieję, że wszystko będzie się dobrze pobierało, jeżeli coś nie pójdzie to spróbujcie przez www.thesims3.com/mypage/pannakatarzynaa/mystudio. to na tyle, smacznego! 
(c) tumblr 



Simy do pobrania

https://www.mediafire.com/?71dx0affcm6vwcd 

https://www.mediafire.com/?tdihbw33ikq2rmm 

https://www.mediafire.com/?tdihbw33ikq2rmm 

https://www.mediafire.com/?uzsj7ojz6gaf8zi 

https://www.mediafire.com/?uzsj7ojz6gaf8zi 


10 komentarzy:

  1. Kradnę Nolana <3 Reszta simow przepiekna ! Madlen jest najlepsza ! A Julie ? ;O Nie wierze ze juz tak wyrosla , musimy byc niezle w tyle z demonami : c Na co czekasz Tonnie ? Pozwol nam nadrobic zaleglosci poki jeszcze sa wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde, wakacje aż do jesieni, zazdro max T_T pobieram Nolana i Julie <3 udanej zabawy z boyem, gołąbeczki!
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Omgf, jacy śliczni <3 Nie wiem, którego sima przygarnąć do siebie :3 Pozazdrościć wakacji, i udanej zabawy z twoim chłopakiem! Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę jeszcze miesiąca wakacji :D Demony do pobrania jak zwykle cudowne! Miłego odpoczynku z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze miesiąc wakacji... Tobie to się powodzi c;
    Pobieram Madlen. Jest prześliczna *-* Mam nadzieję, że wrzucisz nam jeszcze porcyjkę Demonków, bo widzę, że jesteśmy nieźle do tyłu.
    Dobrej zabawy z chłopakiem! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram przystojniaka Nolana <3 Zazdroszczę tego miesiąca wakacji ;c no i czekam na post z rodzinką ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. A ty masz jeszcze miesiąc wakacji, jeju ;( Pobieram Demonków, cudni są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze zazdroszczę studentom dłuższych wakacji. DD:
    Fajni simowie, no ale... simów nie pobieram, w ogóle ograniczam się z CC do trójki, mam tego za dużo. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę gif z Beatelsami. Lubię taką muzykę, z ich kawałków przypadł mi szczególnie do gustu "Yesterday", a to dlatego, że wraz z kupnem organów dołączyli nuty tejże piosenki. :) Fajnie, że masz jeszcze miesiąc wakacji. Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli, to w przyszłym roku również mnie to czeka. ;) Simy do pobrania wyszły Ci świetnie. Mają super fryzury.
    PS. Spodobał mi się Twój blog. Może zajrzysz do mnie i zechcesz wymienić się obserwacją?
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Simy piękne :) Ja jestem w trakcie pisania notek, bo szykuję wielki powrót. Jak zrobię pożądek na laptopie na pewno jakichś simów pobiorę.

    OdpowiedzUsuń