layout by wanilijowa

środa, 27 sierpnia 2014

202. Rodzina Demon cz. 75

Dzień dobry kochani! Muszę napisać bo mi nie dajecie spokoju! Nie mam za bardzo nawet co napisać, bo za wiele się nie zmieniło, poza tym, że już dzisiaj przyjeżdża i że jestem troszku przeziębiona. Powoli doganiacie Demonków do momentu bieżącego, więc gratuluję! Myślę, że w sierpniu to już ostatnia notka, ale we wrześniu powinno coś się pojawić jeszcze. Niestety z powodu końca wakacji wiele z nas odchodzi, ale ja postaram się jeszcze troszkę tu posiedzieć :) No, nie przedłużając, zapraszam na Demonki! 
(c) tumblr



Rodzina Demon cz. 75

musisz to przeżyć kochana

Julie po swoich urodzinach (zapomniałam zrobić zdjęcia ;_;) myśli, że jest dorosła i że może pić "sok"

hahah, śmiechła!

Madlen na urodzinach J. łowiła sobie rybki..w basenie oczywiście!

Julie <3  Jednak przeważają chyba geny tatusia, co o tym myślicie?

taka dorosła się znalazła! jako nastolatka też musisz odrabiać prace domowe! i tak Ci słabo idzie kochana :c

władzę w królestwie przejmuje Królowa Madlen I!

dziewczynki bawią się razem na Festiwalu Wiosny

uwielbiam jak się razem bawią! 

Julie..myślałam, że potrafisz jeździć :c

pora na kolejny semestr!

zimowa wersja Nolanka <3

kwiatuszki na przywitanie *.*

jak oni za sobą tęsknili! selfie!

no jak dzieci!

hehe, Nolan nie rezygnuje z imprez, nawet tata Cliff wspiera jego szaleństwa!

nasz grajek kochany!

taa..też lubię siedzieć w śniegu i rysować lisa. What does the fox say?

pora na naukę przed egzaminem - pełne skupienie

ale szokła! nie zgnieć jej tylko!

yaaay! zdane!

powtórzę - jak dzieci

wiosenna wersja pana czarodzieja

zakochaniec jeden no!

tylko nie skup się za bardzo bo wiesz..

yaay! chyba zbił kręgle!

taki sobie męski wieczór sam na sam zrobił

i bilard, o

no oczywiście, że 5!

hopala!

mamusia jest dumna z synka <3 

to jest całkowicie normalne zakończenie studiów

a w domku Nolan dalej rozwija swoje pasje 

uwielbiam tego konika na biegunach! może dlatego, że ja nigdy nie miałam takiego..

tany, tany!

no widzisz Julie, z pomocą zawsze łatwiej! 

i pora na dobranoc :*

 

24 komentarze:

  1. Aww... Nowa notka :D tonnie zgadzam sie nie damy ci żyć =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozpieszczasz nas ostatnio tymi notkami ; D
    Awwwwww *.* Julie jest śliczniejsza niż się spodziewałam , może i urodę ma po tacie ale urok osobisty po mamci : P
    Kocham Nolana < 3 mój ukochany hipsterski sim : d a jego dziewczynka ? Uwielbiam ich razem ! : d
    Fajnie ,że będizesz aktywna we wrześniu , będzie co czytac i oglądać ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. to wspaniale ze dodajesz notki i ze bedziesz tez dodawac we wrzesniu, trzeba bedzie wtedy podtrzymywac simosfere :c Nolanek to ciacho w kazdym wydaniu *3* mam nadzieje, ze jeszcze sie z Emma spotkaja :c yep, Julie jest podobna do tatka ale ksztalt szczeki ma po Mabel :D
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że będziesz pisała też we wrześniu ^^. Julie jest śliczna, aww *3* Nolan taki mraśny <33 Madlen i Julie słodko spędzają razem czas :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Madlen i Julie na festiwalu... Uwielbiam patrzeć, jak simowie wywalają się na wrotkach! xDD
    Nolan jest bardzo ładnym simem, zresztą jego dziewczyna też urocza. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Julie jest bardzo ładną nastolatką! No i dobrze, że się dogadują z Madlen :) Nolan miał na studiach super zabawę, nawet tata z nim szalał :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Julie jest piękna! I Madlen też. Nolan fajnie się sprawował na studiach, jestem ciekawa czy utrzyma kontakt z Em.

    OdpowiedzUsuń
  8. Julie mi przypomina Margaret, jest prześliczna *______* Super, że Nolan zdał na najwyższą ocenę studia, ciekawe, czy utrzyma kontakt z Emmą. :3 Madlen i J. są razem również przeurocze <3 Przedostatnie zdjęcie- śmiechłam XDDDD Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Julie jest cudowna. *-* Nolan <3 Uwielbiam jego wybryki na studiach. Jestem strasznie ciekawa, czy on i Em będą razem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Julie i Madlen są cudne. Nolan boski <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Julie jest śliczna ale nauka jej nie ominie :-D
    Zapraszam na mojego bloga :
    SimsLoveForever.blogspot.com
    Było by miło jakbyś skomentowała :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tu jest pięknie! Szablon po prostu jest tak cudowny, że chyba stąd nie wyjdę :)

    lazurowa-promenada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma to jak dodatek studenckie życie!!

    Zapraszam do siebie - www.kowalsia.blogspot.com :) Blog o grach komputerowych ze zdecydowaną przewagą serii The Sims :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Tonnie, wracaj! To już przestało być śmieszne. :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Nolan jest prześliczny w zimowej wersji :3

    http://mysterioussims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj :( Prosimy wszyscy! A teraz chcę tylko dać swoją chamską reklamę ----> http://mylene-sims.blogspot.com/ Zapraszam bo dopiero zaczynam! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Tonnie, ja wciąż tu wchodzę kilka razy w tygodniu i żyję nadzieją... :-( Czekamy na Ciebie i na Demonków! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowny blog z Ciebie można tylko czerpać pomysły, bardzo dużo screenów i zdjęć <3 Bardzo mi się tu podoba, na pewno zostanę tu na dłużej.
    Zapraszam również do mnie http://mint-pogrywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto, tak jak ja, tu często wchodzi, żeby patrzeć, czy czasem nie nowa notka, niech odpowie na komentarz:))

    OdpowiedzUsuń